2012. szeptember 13., csütörtök

semmi sincs ellened

Ami "volt" ami van ami "lesz" az mind értem történik és sohasem ellenem legyen az bármilyen történés megtapasztalás legyen az boldogság vagy fájdalom öröm vagy félelem bizalom vagy csalódás mind engem erősít mind engem segít mindenki akivel 
találkozom értem jön az életembe és engem tanít azzal ahogyan megnyilvánul az én létezésemben. Történjen bármi az sosem ellenem történik. 


Akkor sem ha olyan sötétet tapasztalok, hogy azt hiszem nem látok többé fényt akkor is, ha úgy érzem mindent elvesztettem.


 Bár semmi sem az enyém véglegesen, néha megszokom hogy "valamim" van, ha elvesztem a "valamim" akkor megtanulom felismerni és értékelni azt ami bármennyi időre megadatott nekem.


 Ha sötétben vagyok egy szikra is ragyogó fényt ad.


Nem ellenem vannak a "pofonok" hanem értem és, ha elkezdem felismerni, hogy minden valóban értem történik akkor már nincsenek "pofonok" csak az elfogadás és a felismerés.
 
Az élet egy lélek "feladat" a lelkünk tudja miért jöttünk ide, ha engedjük megszólalni és hallgatunk rá akkor ő segít nekünk. 
Az aki bennünk szól és bánt, kritizál, lehúz az nem a lelkünk az az egó tudatossága amely a túlélésért felelős. Sokan el akarják pusztítani manapság... én azt mondom egyensúlyban tartani, felismerni mi az ami a mi érdekünket szolgálja és elengedni azt ami hátráltat
A megbocsájtás rengeteg terhet levesz rólunk. A legkönnyebb dolog megbocsájtani, ha felismered, hogy minden teérted történik és nem ellened.Mindegy, hogy az "ördög" érkezik hozzád vagy az "angyal" mindegyik téged szolgál neked segít.Ismerd fel, hogy semmi sincs ellened.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése