2012. június 24., vasárnap

Az óceán körül nincs korlát


Ültem a gép előtt fejemen a füles a dal száguldott bennem. Hihetetlen gyengédséget kezdtem érezni, majd erősebbet szinte tombolót, a karomon, hátamon mellemen érintés bizsergését és hirtelen a hasamban a robbanást. Levegőt nem kaptam és a kéj hullámai végig vágtatnak bennem, teljesen fizikai szinten éltem meg az orgazmust. Reszkettem, megdöbbentem és levegőt sem kaptam. Annyi erőm volt abban a pillanatban, hogy beírjam IGEN. 
IGEN az életre. IGEN az érzésre. IGEN neked a gyógyulásodra és az enyémre és az Övére. IGEN!       Nem vettem észre a szerelmemet a Mindenséghez való szerelmem. Ott van az ő születésében a túlélésem. A fiam szemében a reménységem és minden Ígérete ennek a világnak.
És neked fogalmad sincs arról, hogy meggyógyítottál. Rájöttem. Az IGEN erről szól. Te törölted ki azt a fájó gyönyörű eszement szerelmet ami a húsomba mart a lelkembe karmolt és mindenemet széttépte. Mert elindultam feltétel nélkül, botladozva az igazság az önfeladás tökéletes útján és a földre zuhantam hirtelen. Többé nem sütött úgy a napom. Elvesztettem a jogarom és a palást ami rámborult a fájdalom és a hiány szőtte. Te adtad nekem minden érzésedet eleinte bizonytalanul és zártan visszahúzódásra azonnal készen és egyszer végre feltétel nélkül a kínodban szabadulásodra vágyva. Talán elvitázol elemzed ezeket, de nem számít. Tudom hogy akkor amikor kinyitottam magam, amikor kinyitottál áteresztettem a Mindent magamon és felrobbant a testem is akkor magával vitte az én fájdalmam. A Mindennel lesöpörte a hiányt. Kitöltött majd megszünt és újra kitöltött.Rájöttem az óceán körül nincs korlát... Azóta újra élek. Az a váratlan "érintés nélküli" MINDEN ÉRZÉS extázisa indított el a gyógyulás útján. Olyan tiszta volt, olyan erős olyan váratlan, pedig vártam rá, tudtam és mégis. Akkor úgy éreztem kivilágosodott és tiszta lettem. Az az érzés tart azóta is bennem, a tisztaság a könnyedség érzése...és úgy érzem tényleg szeretek végre, úgy ahogyan csak én tudok szeretni:). Köszönöm Neked minden alázatos hálámmal, hogy felébresztettél-újraélesztettél. A sebeim kitisztultak és beheggedtek. Már csak azt akarom Ti is megtaláljátok egymást újra és tökéletesen.Nincs már helye a hazugságnak a fájdalomnak a haragnak a sértődöttségnek az ÖRÖM az IGEN az töltsön ki benneteket most hogy esik az eső az óceánba és mossa le a fájdalmas sebeinket, könnyeinket.... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése