2011. szeptember 27., kedd

Nincs maszk a szíveken.

Ahogy húztad a kötelet
úgy ébredtem fel.
Lassan. A szemem
még zárva. Szivem
még tágranyílva lüktetett.
Aztán jött az idő a történések.
És belémkortyolt a tömeg.
Nézz rám! Ne keress
itt vagyok neked, itt lüktet
a szivem. Ne máshol keress.
Én ülök a hullámvasúton veled.
Emelkedek süllyedek. A tükörben
én nézek rád vissza. És a szíved
dobbanására én felelek.
Ahogy kinyitom a szemem
észreveszem a szívverésed
mintáiban a saját jeleimet.
Nincs maszk a szíveken.

2 megjegyzés:

  1. Drága Elke....
    Ez gyönyörű... és mélységes....
    És micsoda boldogság is tud lenni, AMIKOR TÉNYLEG NINCS MASZK A SZÍVEKEN!
    Ölellek:
    Ági

    VálaszTörlés
  2. A sziveken nincs maszk:) bárhol máshol lehet, de a szivekre nem lehet felvenni a maszkot:)

    VálaszTörlés