2011. január 13., csütörtök

teremtés

Mikor tanultuk a törit a gyerekkel és vallásnézeti és származástani gondolatainkat megvitattuk, majd ismételten oda lyukadtunk ki hogy minden a hatalom miatt történt(nik) és a Jézus születése fogantatása... és a kölyök

bekérdezett milyen az ha a lányoknak jó?
- Mi jó?
- Hát a szex.
- Hát jó érzés.
- De hogyan jó?
- Nagyon.
- De mit éreztek?
- Mikor?
- Amikor jó
- Örömöt.
- És amikor bedugjuk azt oda?
- Mit és hova?
- Jajj anya hát a farkunkat a lányba!
- Lányba?
- De hova?
- Hát a hüvelyébe.
- Hát általában jó érzés.
- De milyen érzés?
- Orgazmus az örömszerű.
- Milyen az orgazmusa egy lánynak?
- Teneked volt már jó?
- Már hogy kijött e a spermiumom?
- Igen.
- Még nem jött ki, de sokszor nagyon bizsereg és fel is áll.
- Aham ez elő szokott fordulni sűrűn veletek srácokkal meg néha ki is jön akkor amikor aludtok vagy csak gondoltok a szexre.
- Az milyen érzés?
– Nem tudom, lány vagyok, de azt mondják nagyon jó.
- Ha kijön akkor az fáj?
- Úgy tudom nem szokott fájni, neked meg akkor sem fájha húzkálod a műtéted miatt könnyebb. Persze csak ha nem húzod túl, de arra majd rájössz.
- Jaj Anyaaaa. És mi lesz azzal ami kijön?
- Hátha itthon álmodban jön ki az természetes akkor szóljál és cserélek lepedőt kis foltocska csak olyan fehéres teljesen természetes. Ha idegenbe történik akkor törölgesd meg magad, nem kell mondani senkinek.
- Mivel törölgessem?
- Hát zsepivel vagy wc papírral.
- Szerinted születhetett jézus úgy hogy nem volt senkivel Mária?
- Igen több okból is. Első, a csodák léteznek, ha nem is értjük őket, ha nem is hisszük, bár az elég gáz.
- És még?
- Akkor is születhet gyerek ha a fiú nem dugja be a lányba a farkát csak a spermium egy cseppje odakerül a lányba.
- A szájába?
- Nem onnan nem lehet teherbe esni, de azért ne szopasd a lányokat, nem mind szereti.
- Jaj anyaaaa! Akkor hogy kerülhet a lányba a spermium?
- Akkor ha beviszed a kezeddel pl.
- Belenyúlok a spermás kezemmel?
- Igen.
- Fúj!
- Majd elmúlik ez a fúj neked.
- És még hogy kerülhet bele a lányba a spermium?
- Ha odateszed a bejárathoz a farkad, vagy ha kicsit bedugod az elő váladékkal is jöhet ki hímivarsejt.
- Úgy hogy nekem még nem volt jó?
- Igen.
- Akkor Jézust most Mária hogy szülte?
- Mármint Jézus hogy lehetett benne?
- Igen. Hát tudományos állapotok szerint lehet szűznemzéssel hímivarsejt nélkül is fogantatni.
- Mi az a szűznemzés?
- Amikor a lány nem volt fiúval és a saját petesejtje valahogy elkezd osztódni.
- Akkor Jézus lehet így lett?
- Nem hiszem, mert a szűznemzésnél csak az anyával teljesen egyező genetikai állományú egyed jöhet létre.
- Miért Jézus nem az?
- Jézus fiú.
- ÉS?
- Emlékszel még a kromoszómákra?
- Igen.
- Mi a nemi kromoszóma?
- Az xx a lány az xy a fiú.
- Jaaaaa akkor a lányba nincs y kromoszóma. Akkor Jézus hogy lett fiú??
- Hát vagy tényleg nagy csoda és Isten fia.
- Isten bármit meg tud teremteni?
- Igen.
- És az ember?
- Az is csak sok benne amit nem tud elképzelni vagy elhiszi hogy nem lehet és akkor nem tud teremteni.
- Akkor ha arra gondolok, hogy sok gyereknek legyen mit enni azt megtudom teremteni a gondolatommal?
- Hmmm igen, csak pontosan kell leadnod a megrendelést a gondolataiddal.
- Szerinted miért olyan a verekedős fiúk körül az aura?
- Milyent láttál kisfiam?
- Piszkospirosat.
- Jah, hát a düh a harag miatt lehet.
- Értem ,Jézus akkor most szerinted valaki csinálta vagy Isten fia?
- Egyik lehetőséget sem vetem el.
- Akkor ki csinálhatta?
- Talán valamelyik régi király.
- És azért üldözték Jézust mert királyi vére volt? A trón miatt?
- Lehet, sokat gondolkoztam rajta már én is de nem okosodtam meg.
- Aki meghal annak tudtad hogy leszíntelenedik az energiája?
- Hogy érted?
- Hát visszahúzódik a kezéből lábából mindenhonnan a hasába és már nincsenek meg a sok színek.
- Értem, igen, bár én ezt így nem láttam ahogyan te mondod, de nagyon logikus.
- Lehet annak segíteni aki így meghalni készül?
- Szerintem nem, elérte a célt amiért született , elvégezte a feladatait és meghal, nincs szüksége a testére többet.
- Aki meghal csak a testét veszíti el anya?
- Igen csak a testét.
- Mi lesz az energiával?
- Tudod energia nem vész el csak átalakul ez a fizika törvénye, lehet találkozik a többi energiával.
- Azok a lelkek?
- Igen a lelkeknek is nevezhetjük talán.
- A lélek az emlékező a dvd-s film?
- Tessék?
- Hát mint a film csak hangok minden nélkül?
- Aha !azt hiszem igen emlékezik és beleadja a többi lélekbe később meg is tisztul, gondolom én.
- Ha Jézus meghalt akkor belement a többi lélekbe?
- Szerintem igen.
- De akkor hogy született ujjá?
- Talán új testben esetleg.
- Elég sokat kevertek itt a vallási vezetők, ebben a témában mindig, ne menjünk bele mélyen.
- Anya ha valaki meghal akkor nem is kell szomorúnak lenni?
- Itt Európában szomorúak az emberek mert a saját veszteségüket siratják, hogy hiányzik nekik az a valaki, de van ahol ünnepként élik meg, nekem szimpatikusabb erre ünnepként gondolni, de sajnos nekem is hiányzik aki elmegy, talán nem olyan erősen mint másoknak de hiányzik.
- Mária élt még mikor Jézus meghalt?
- Na látod erre nem emlékszem, de jézus 33 évesen halt meg akkoriban a nők korábban szültek vígan élhetett még. Ha akarod utánanézhetünk.
- Most inkább nem. Akkor ha egy lánnyal vagyok bármikor teherbe ejthetem ha spermiumos vagyok?
- Nem ahhoz a lánynak fogamzó képesnek kell lennie éppen és a spermium is ha már kiszáradt elpusztul hamar.
- Ha én gyereket csinálok akkor lehet Jézus lelke költözik bele?
- Tudod szerintem nincsenek külön lelkek csak egy nagy és valamiért a teremtés miatt szakadnak széjjel és azért hogy a saját vállalt feladataikat elvégezzék.
- De hogy lehet saját feladata ha mindegyik egy lélek?
- Azt gondolom a teremtések miatt, hogy megteremtődik a gondolatban és leszületik itt, változásokat idéz elő és akkor amikor visszakerül a közösbe a lenyomatát ismerik és a rossz meg a jó kiegyenlítése miatt vannak a születések.
- Mindig visszaszületünk?
- Csak ha választjuk és ha megteremtettük.
- Na jó.
- Anya ciki neked gumit venni?
- Milyen gumit?
- Durexet.
- Ja óvszert, nem ciki miért?
- Veszel nekem.
- Veszek.
- Kettőt jó?
- Minek kettő?
- Egyet megnéznék.
- Értem… Egy csomagban 3 db szokott lenni általában, egyet nyugodtan megnézhetsz. De a többivel nem rosszalkodsz a suliban, semmi vízzel töltés meg felfújás.
- Jó nem csinálok ilyent.
- Láttál már óvszert?
- Még nem.
- Jól van veszek és ha kell akkor majd szóljál bármikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése