2011. január 30., vasárnap

Ajándék-érzés-kibontás

Nem sikerült elmondanom valahogy az ajándék kibontását, hát elmesélem így nektek.
Mikor megérkezett megcsodáltam a csomagolását és feltünt a súlya megnéztem a kézzel írt nevecskét és elmosolyogtam magam. Majd betettem a többi ajándék közzé a rejteményhelyre. És a tudatomban ott maradt. Vártam mikor bonthatom ki. És eljött az este és odahordtuk az ajándékokat a fa alá. Semmi faxni , figyelem elterelés csak természetesen leraktuk. Elénekeltük a kiskarácsonyt a szemek ragyogtak dani kérdőn nézett a második versszak előtt rám pár évvel ezelőtt igazán morbid dalt költött " jaj de szép az akasztófa ragyog rajta a sok hulla itt egy csontváz ott egy borda jaj de szép az akasztófa ( a politikai részt nem írom le)" És tudtam azt akarja énekelni és tiszta szívvel énekeltem jaj de szép az akasztófa.....és felragyogott a fiam megnőtt a hangja mókás vidáman néztük egymást átölelve hárman és újraénekeltük immár szépen. Elsönek Dani pizsomában kapta az ajándékait, jól eltaláltuk mindennek örült de a predátor filmeknek nekiesett szinte azonnal. Mink is elkezdtünk bontogatni én a kolleganőkét, betegekét, barátokét kezdtem. Ő Daniéval kezdte és az enyémmel folytatta kikötöttük, hogy nem lehet vagyonokat elkölteni egy lemezt szedtem ösze a dalainkból a kocsijába hallgatni és pár apróságot, de a lemez volt amit a legnagyobb ajándéknak tartottam. Be tette a gépbe és táncoltunk egyet simulósat. Gyertyát kaptam tébolyító illatút és megnyugodtam tiszteletben tartotta a kérésem apróságok de a szive benne volt a választásokban. Öröm.
És akkor már csak egy csomag feküdt előttem. A legkülönösebben érkező ajándék. Megint megnéztem a gyűrt papír csomagolást a címzést végigsimítottam az ujjammal. Egyedül maradtam a szobában.Elkezdtem keresni, hogyan tudom szépen kibontani közben megfigyeltem hogy ilyen ragtapasszal dolgoztunk a kórházban. Finoman lehántottam a papírt nem kis feladat volt. Kisimogattam. Ránéztem a szigszallaggal áthúzott dobozra és tudtam, hogy ezt nem lehet szépen bontani. Lecsavartam a dobozról magammellé tettem azt is. Továbbküzdöttem a dobozba bejutásért kicsit kínosan elvigyorogtam magam csak kellett a kisolló megbontani a ragasztót. Megint végighúztam az ujjaim éreztem a vibrálást és a szeretetet a dobozon. Reszkető ujjakkal húztam ki a fedelét és elnevettem magam ahogy a DVD-ket megláttam szigszallaggal átkötve megkerestem a nyitó részét és azt gondoltam magam is hasonlóan csomagolok ragasztóval jólestek a fülecsek a gondosság és lehúztam megolvastam a címeket és megnyugodtam hogy fogom tudni mikor melyiket nézzem beszámoztad felcímezted. Kinyitottam mindet szépen és nőtt bennem az öröm. Gyűltek a szigszallagok melettem, arra gondoltam igazán fain szalag ,masszív nekem is jó lenne ilyen erős fajta. Akkor láttam meg a fehér lapot reszkető kézzel emeltem ki óvatosan, hogy ne gyűrődjön. Tudtam , hogy Ildikó írta. Nem láttam a szöveget csak az érzéseket fogadtam magamba és könycsepp gördült le az arcomon odébbemeltem a papírt, hogy ne rá cseppenjen felfogtam a lekerekített széleit a gondosságot ököllel töröltem ki a könnyet, hogy lássak végre. Pont úgy írod az f betűt mint én:) És megszagoltam az utolsó narancsos papírba csomagoltat csoda jó illata volt. Szép óvatosan kibontottam a ruhájából, pedig reszketett a kezem. Végighúztam ismét az ujjaim a csupasz könyvön és jót éreztem, tisztaságot. Kinyitottam beleszagoltam (imádom a könyvek illatát) Ott nyílt ki hogy Van a hópehely. Elolvastam lassan- tiszta világító igaz gondolatgyöngyök. Megnéztem az írót a könyv elejét ki szoktam ám olvasni ki nyomtatta stb ilyesmiket is de itt nem volt ilyen. Megláttam a dedikálást és megint azt éreztem mennyire szeretettel készült ez a csomag és került kiválasztásra a könyv. Ezt a könyvet nem lehet befalni. Ezt magammal viszem az ágyba beleolvasok félreteszem és mélyen egyetértek az íróval, továbbszövöm a gondolatait. Bevittem éjjelre a dolgozóba is és arra gondoltam majd felolvasok az Időseknek belőlle, ha nappalos vagyok. Beleolvastak a kollegáim is az egyik a könyvjelzőnek használt kísérő levelet is elolvasta. Mikor láttam hogy olvassa mondtam csak nyugodtan olvassad:))) kerestem ugyanis egy fehér kartont formára vágtam és ráoperáltam a levelet. Mit mondjak? KÖSZÖNÖM! Egy olyan ajándék amire mindig emlékezni fogok, de a legnagyobb ajándékok TI vagytok.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése